Songqi BaruJembatan naik bimbitAkal penggunaan dan penyelenggaraan

masa pelepasan:2024-03-08 19:55:50 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:399

Petua teras:Songqi Baru,Selama proses aplikasi jambatan naik hidraulik, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralata

Selama proses aplikasi jambatan naik hidraulik, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralatan. Apa tindakan pencegahan yang patut kita ambil bila menggunakan jambatan naik hidraulik?

Apabila menggantikan minyak hidraulik, kadang-kadang minyak hidraulik yang lemah juga boleh menyebabkan bunyi di jambatan boarding hidraulik, serta bunyi apabila stesen pam masuk ke udara.

Songqi BaruBerdasarkan maklumat penyelidikan, pemilihan jambatan penerbangan hidraulik dengan efektiviti-kost yang lebih baik mesti berdasarkan parameter teknik, dan pelbagai. Biasanya, terdapat banyak jenis jambatan naik, termasuk (jambatan naik bimbit, jambatan dedikasi untuk memuatkan dan memuatkan logistik, platform memuatkan bekas, dll.) masing-masing dengan parameter dan tujuan teknikal yang berbeza, tetapi juga banyak persamaan yang digunakan. Oleh itu, sebagai pelanggan, dan mana jambatan naik boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai banyak gunaan.

Perrancangan terbuka sebelum ditempatkan membuat ia mudah untuk membersihkan clutter.

Dong HoiUntuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

Alasan: sirkuit terbuka.

Panjang jambatan penerbangan hidraulik elektrik umumnya sekitar meter,Songqi BaruJembatan penerbangan hidraulik, dan berat pengangkutan berbeza bergantung pada tonnage. Ia adalah mm untuk ton, m untuk ton, dan m untuk ton. Ia sangat sesuai untuk ditempatkan di tanah dalam ruang terbuka.


Songqi BaruJembatan naik bimbitAkal penggunaan dan penyelenggaraan



Persekutuan bukan profesional tidak dibenarkan untuk nyahkumpul dan pasang produk ini dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan yang salah.

Secara ringkasan, terdapat banyak alasan untuk berlaku jembatan naik. Kami mengingatkan anda bahawa walaupun jembatan naik tetap baru dipasang, ia akan menghasilkan bunyi yang signifikan. Jangan risau terlalu banyak, kita semua mempunyai strategi penghadapan yang sama, iaitu untuk menggunakannya untuk beberapa masa dan membiarkan jambatan naik secara automatik berjalan dalam untuk beberapa masa.

Pengurusan masalah: Mengganti cincin penyegelan pompa minyak boleh menghapuskan masalah.

middlemanAlasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.

Saya tidak tahu apa jambatan penerbangan hidraulik tetap apa yang ia lakukan? Seterusnya, saya akan bercakap dengan anda tentang apa jambatan penerbangan hidraulik yang tetap. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti jambatan yang digunakan diantara forklift dan trak, memudahkan muatan dan muatan barang.

Apa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, termasuk julat penggunaan, muatan nilai, dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge, whether their enterprise qualifications, special equipment licenses are complete, how many after-sales service outlets are there in the country, how about their after-sales service attitude, and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak, dan sama ada harga adalah masuk akal. Jika kedua-dua situasi ini adalah masuk akal, anda boleh memilih produk pembuat.


Songqi BaruJembatan naik bimbitAkal penggunaan dan penyelenggaraan



[UNK][UNK]. When the non loading and unloading operation of the mobile boarding bridge temporarily stops, the guide plate needs to be retracted and parked in the designated position. Jika diletakkan di luar, perlu menutupinya dengan kain yang tidak bergerak air, bukti hujan, dan skrin matahari untuk mencegah cat dek menjadi basah dan berkarat. Pada masa yang sama, mengangkat gelang tetap depan boleh mengangkat ban jambatan naik bergerak dari tanah, menghindari perlumbaan berat badan, dan mengurangi kerosakan ban. Jika titik-titik di atas dicatat semasa penyimpanan, tidak hanya boleh kehidupan perkhidmatan jambatan diperlukan, tetapi juga masalah tidak perlu boleh dihindari.

konsumJembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa,Songqi BaruMoving the boarding bridge, dan boleh mencapai muatan dan muatan cepat barang. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo bersama dengan forklift.

B) Bila mengekalkan sistem hidraulik, hanya plug plastik bersih boleh digunakan untuk menutup hujung paip.

Pemilihan tidak sesuai produk minyak Brand, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan,Songqi BaruJembatan naik bergerak., atau brand berbeza minyak hidraulik dicampur, menghasilkan indeks viskositi terlalu rendah atau terlalu tinggi minyak hidraulik. Jika viskositi minyak terlalu tinggi, kerugian kuasa meningkat dan suhu minyak meningkat; Jika viskositi terlalu rendah, kebocoran meningkat dan suhu minyak meningkat.

Songqi BaruSyarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih dengan dorongan rendah dan kelajuan angkat stabil. Hasilnya telah dianalisis.

Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.

Muat dan muatan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung trak untuk muatan dan muatan batch barang. Dengan hanya satu orang yang bekerja, muatan dan muatan cepat barang boleh dicapai. Perangkat jambatan mengurangi jumlah kerja yang besar untuk perusahaan meningkatkan efisiensi kerja

Hak cipta dan notis:
1. Songqi BaruJembatan naik bimbitAkal penggunaan dan penyelenggaraan yang dipaparkan oleh Rangkaian Berita E-dagang Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Songqi BaruJembatan naik bimbitAkal penggunaan dan penyelenggaraan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Songqi BaruJembatan naik bimbitAkal penggunaan dan penyelenggaraan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Songqi BaruJembatan naik bimbitAkal penggunaan dan penyelenggaraan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

SongqiBarumengesyorkanberita
SongqiBaruBerita terkini