Songqi BaruJembatan naik hidraulik tetapNyatakan koordinat ekonomi baru

  • masa pelepasan:2023-07-10 13:40:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:268
  • Penerangan pantas:

    Songqi Baru,Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik,Songqi BaruJembatan naik bimbit, ia perlu diperiksa s

Kandungan artikel

Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik,Songqi BaruJembatan naik bimbit, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

Pengeluaran: Tambah minyak hidraulik yang cukup untuk menghapuskan masalah.

Songqi BaruKandungan di atas terutama berkongsi analisis penting pemeliharaan biasa jambatan naik bimbit dengan semua orang, berharap semua orang boleh menganggapnya serius dan tidak mengabaikannya.

Pertama, parameter relevan jambatan naik mesti dipahami secara awal.

At-BashySelain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.

Kombinasi pekerjaan hidup dan pekerjaan materialisasi perlu dianggap dalam kerja.

Jembatan penerbangan hidraulik patut mengikut prinsip menjadi berlebihan, kerana pencarian berlebihan boleh menyebabkan kerosakan kepada objek; Bekerja pada platform angkat tanpa halangan perlindungan mungkin menyebabkan pegawai jatuh dan menyebabkan korban.


Songqi BaruJembatan naik hidraulik tetapNyatakan koordinat ekonomi baru



Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Ban aksel hidraulik bergerak memerlukan putaran fleksibel dan tiada jamming.

Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan, dan jika ada sebarang masalah, penggunaan patut dihentikan segera.

Raka TandaSituasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan, kapasitas pengangkutan, dan prestasi kerja jambatan boarding hidraulik. Kerana produk perlu dipasang dalam sumur tertutup, saiz dan kedalaman sumur menentukan spesifikasi dan dimensi jambatan penerbangan hidraulik. Saiz jambatan penerbangan hidraulik umum termasuk dimensi luaran dan dalaman, dan pelanggan patut sedar saiz jalur naik mereka sendiri apabila memilih.

Jembatan penerbangan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertakan dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, menjadikan ia mudah bagi forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja. Pipa besi bentuk khas dan silinder minyak yang tahan memakai ketepatan tinggi digunakan. Bahan jadual: anti slip (mata)

Selain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.


Songqi BaruJembatan naik hidraulik tetapNyatakan koordinat ekonomi baru



Kehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil juga berkaitan dengan kualiti peralatan sendiri. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. If quality problems and accidents occur,Songqi BaruPaksi penerbangan tetap hidraulik, it will not only cause personnel and property losses, but also delay delivery time, causing immeasurable direct or indirect losses.

Berapa harganya?Saya tidak tahu apa jambatan penerbangan hidraulik tetap, apa yang ia lakukan? Seterusnya, saya akan bercakap dengan anda tentang apa jambatan penerbangan hidraulik yang tetap. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti jambatan yang digunakan diantara forklift dan trak, memudahkan muatan dan muatan barang.

Apabila menggunakan jambatan naik tetap, perhatian perlu diberikan kepada penyelenggaran, kerana umumnya ia tidak terjebak. The fixed boarding bridge has a safety device to prevent overloading. It adopts multiple limit switch protection devices, door and power outage protection devices, leakage protection devices, and multi-layer interactive chains, making the safety factor of the fixed boarding bridge much higher than that of ordinary freight elevators. Ia adalah peralatan pengangkutan menegak yang banyak digunakan untuk barang-barang. Ia memandu pompa minyak oleh motor dan bergantung pada silinder minyak untuk memandu rantai berat, memandu jambatan boarding tetap secara mengufuk.

Syarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih,Songqi BaruTekanan hidraulik paksi boarding tetap, dengan dorongan rendah dan kelajuan angkat stabil. Hasilnya telah dianalisis.

Songqi BaruLangkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.

Syarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih, sebagai alat utama gudang, kecepatan siklus operasi kargo, dan meningkat terus-menerus masa muatan dan lepaskan kargo, dan frekuensi penggunaan semulajadi juga meningkat. Di bawah, kita akan menganalisis bagaimana untuk memilih jambatan boarding tetap dan bagaimana untuk memecahkan kesulitan penyelenggaran?


SongqiBaruMaklumat produk lain
  • IngolstadtPaksi penerbangan tetap hidraulikProspek pembangunan industri

    IngolstadtPaksi penerbangan tetap hidraulikProspek pembangunan industri

  • BudaJembatan boarding tetap sederhanaBagus untuk menaikkan kenaikan harga

    BudaJembatan boarding tetap sederhanaBagus untuk menaikkan kenaikan harga

  • BudaPlatform angkat bimbitPasaran terkini

    BudaPlatform angkat bimbitPasaran terkini

  • BudaLift bender tahapAsas industri

    BudaLift bender tahapAsas industri

  • KlotenPengubah stesen kuasaPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti

    KlotenPengubah stesen kuasaPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti

  • Songqi BaruPlatform penangkapan hidraulik dalamanIndustri ini mengikuti trend perkembangan teknologi

    Songqi BaruPlatform penangkapan hidraulik dalamanIndustri ini mengikuti trend perkembangan teknologi

  • Songqi BaruPembelian jambatan naik tetapStatus pembangunan industri di China

    Songqi BaruPembelian jambatan naik tetapStatus pembangunan industri di China

  • FengzhenJembatan memuatkan bekasAdakah juruteknik pengeluar itu penting?

    FengzhenJembatan memuatkan bekasAdakah juruteknik pengeluar itu penting?

  • segera:Peringatan: Maklumat Songqi BaruJembatan naik hidraulik tetapNyatakan koordinat ekonomi baru memberi anda Songqi BaruJembatan naik hidraulik tetapNyatakan koordinat ekonomi baru oleh syarikat kami, perkhidmatan Songqi BaruJembatan naik hidraulik tetapNyatakan koordinat ekonomi baru dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Songqi BaruJembatan naik hidraulik tetapNyatakan koordinat ekonomi baru, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Songqi BaruJembatan naik hidraulik tetapNyatakan koordinat ekonomi baru. Songqi BaruJembatan naik hidraulik tetapNyatakan koordinat ekonomi baru di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Songqi BaruJembatan naik hidraulik tetapNyatakan koordinat ekonomi baru, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!